sâmbătă, 13 decembrie 2008

Cand am nevoie de Dumnezeu?

Pai cand imi este mai greu. Cand am o problema. Am nevoie de Dumnezeu cand ma imbolnavesc sau ma doare, cand am un examen, cand nu mai stiu cum sa rezolv ceva. Mai am nevoie de Dumnezeu cand merg cu viteza si m-a prins radarul. Daca parintii se cearta am nevoie de Dumnezeu. Si mai am nevoie de el de multe ori sa-mi rezolve cate ceva. Sa-mi dea una, alta. Ce vreau eu.
Nu am nevoie de Dumnezeu cand sunt fericit si imi merge bine. Nu am nevoie sa vina cu mine la discoteca sau cand ma intalnesc cu prietenii. Nu intreb de el cand ma ridic de la o masa copioasa. Cand joc fotbal sau stau pe internet nu prea am nevoie de el. Si nici cand am de toate ce imi doresc.
Parca sunt mai multe datile cand nu am nevoie de el. Da, imi amintesc de el cateodata, dar parca de cele mai multe ori nu. Cateodata nici macar nu am timp sa ma gandesc la el.
Si atunci, de ce Dumnezeu se gandeste tot timpul la mine? De ce ? Cred ca pe undeva gresesc amarnic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu