luni, 15 decembrie 2008

In vizita la Biserica Emanuel - IINITIATIVA "Sa cunoastem bisericile din Codlea"





Desi in numar mult mai mic decat speram si asteptam, am vizitat duminica trecuta Biserica Penticostala Emanuel din Codlea. Pentru cei mai multi dintre tineri era prima oara cand paseseau intr-o biserica neoprotestanta, mai mult din motive subiective.





Biserica Penticostala Emanuel se afla pe strada Laterala nr.64. Inca din momentul intrarii am fost primiti foarte calduros, fiind intampinati de pastorul Eugen Jugaru. Am luat loc in banci si am putut observa incaperea in care ne aflam: o sala mare, dar parca neincapatoare pentru numarul credinciosilor. Foarte bine luminata prin ferestrele mari, sala frumos intretinuta dispune de banci asezate in forma de "U" in jurul unui podium pe care se afla un pult. Intr-o parte, in bancile din primele randuri, echipa de lauda si inchinare formata din instrumentisti si cantareti, insufleteste slujba religioasa. Am fost foarte incantati de melodiile si versurile ascultate. Atmosfera este foarte destinsa, chiar plina de bucurie sufleteasca, semn ca lumea se simte foarte atrasa. Ne-a incantat sa vedem multi copii, care au si recitat diverse versete biblice. Serviciul religios este diferit fata de o biserica traditionala, constand in cantece de slava moderne si diferite cuvantari si predici sustinute de pastor si de diferiti enoriasi, toate bazate insa pe cuvantul biblic. Ne pare rau de prejudecatile care exista, in ciuda adevarului si poruncilor crestine in randul multor oameni "credinciosi", si putem spune ca ne-am simtit foarte bine la Biserica Emanuel. (mai urmeaza completari)
Cometariu vizitator:
"Vizita la biserica Emanuel a fost una foarte placuta pentru ca am fost foarte frumos primiti de domnul Eugen Jugaru, pastorul acestei biserici. Am putut vedea si alt mod de a se oficia o slujba de duminica. M-a miscat sa vad credinciosi,care in momentul cand se roaga, o fac si cu lacrimi in ochii. Cantarile bisericesti sunt adaptate la o coloana sonora moderna...nu au acele cantari clasice pe care le gasim in bisericile ortodoxe sau catolice.Mihai, 16 ani."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu