luni, 12 ianuarie 2009

George Buhnici, vedeta PROTV, in vizita pe blogul meu

M-a bucurat vizita pe blog a vedetei PROTV, George Buhnici. Mai mult, pe propriul sau blog foarte vizitat,www.buhnici.ro, pe care vi-l recomand deja de la inceput, imi face onoarea unui link spre subiectul "Am luat teapa pe yahoo messenger", pe care l-am scris saptamana trecuta. Punctul culminant a fost mesajul lasat in casuta "Chat pentru Codlea",din dreapta jos, si anume:
"2009-01-12 11:48:15 GMT+2
George Buhnici: Salutări domnului Erwin şi cititorilor săi. Apreciez în mod deosebit felul în care combateţi de dragul urbei mele natale."
Ii multumesc frumos pentru aprecieri si sper sa aiba motive si pe viitor si il felicit pentru realizarile proprii. Ah, si pentru traficul de vizitatori realizat :).
Daca inca nu stiati, aflati ca George Buhnici s-a nascut in orasul nostru. Si este un tanar ambitios, de urmat si de urmarit (de asta se ocupa si serviciile, probabil,haha!). Mai multe despre el, aici. si pe site-ul vedete ProTV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu