luni, 19 ianuarie 2009

In vizita la Biserica Baptista - INITIATIVA: Sa cunoastem bisericile din Codlea


Insotit de tineri din Forumul German si de un grup de voluntari germani care ridica un centru de tineret in orasul Rasnov, am mers la slujba de duminica de la Biserica Baptista din Codlea. Aceasta isi desfasoara activitatea in cladirea Fundatiei Est Europa "Centrul Sharon" (fostul Club Colorom), in fiecare duminica de la ora 10.30. La intrare am fost invitati sa servim o cafea sau un ceai, pana la inceperea slujbei. In sala mare, cu scena si peste 200 de locuri cu scaune, erau aproximativ 50 de persoane. Pastorul Fanel Serban ne-a salutat calduros si ne-am asezat pe la mijlocul salii. Slujba a inceput cu cantece crestine moderne, antrenante, cantate de catre echipa de lauda si inchinare la microfon, acompaniata de un pian electronic (de obicei, o intreaga echipa de instrumentisti asigura acompaniamentul muzical), iar pe un ecran mare al unui videoproiector se puteau citi versurile, sala cantand deasemenea cantecele de slava. Au urmat rugaciuni spuse pe rand de catre diferiti enoriasi din sala, cantece si predica pastorului despre Predica de pe Munte si Legea Razbunarii, explicand in detaliu ca razbunarea nu trebuie sa fie apanajul oamenilor.
A fost o atmosfera moderna si un mesaj crestin deosebit de clar si ne-am bucurat ca am fost in aceasta vizita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu