luni, 16 februarie 2009

Micul catehism al lui Martin Luther -40-

Cum trebuie capul familiei sa-i invete pe cei din casa lui
sa se roage seara
RUGACINEA DE SEARA
Seara, cand te duci la culcare, fa semnul sfintei cruci si spune:
In numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin.
Apoi, stand in genunchi sau in picioare, repeta Crezul si Rugaciunea Domnului. Daca vrei, poti spune si aceasta mica rugaciune:
Iti multumesc Tie, Tatal meu din ceruri, prin Isus Hristos, Fiul Tau preaiubit, ca cu indurare m-ai pazit in aceasta zi; si ma rog Tie sa-Mi ierti toate pacatele acolo unde am gresit, si , in indurarea Ta, sa ma pazesti in aceasta noapte. Caci in mainile Tale ma incredintez pe mine, trupul si sufletul meu, si toate lucrurile. Ingerului Tau sfant sa fie cu mine, ca Vrasmasul cel rau sa nu aiba nici o putere asupra mea. Amin.
Apoi, cu voie buna, du-te de indata la culcare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu