duminică, 7 iunie 2009

Am votat. A NU vota nu este o soluţie prin care să pedepseşti clasa politică.

Iaca că fusei la vot. Foarte puţini codleni au făcut acelaşi lucru, scârbiţi pe bună dreptate de tot ceea ce înseamnă politică. Însă dacă nu votezi, tot aceşti politicieni vor ieşi, pentru că gaşca lor de susţinători se duce la votare. Dacă vrei să arăţi politicienilor că te-ai săturat de ei, că trebuie să se schimbe totul până la rădăcină, atunci mai degrabă votează împotriva lor. Dar votează. Asta îi va durea cel mai mult, nu faptul că nu votezi deloc, ci că votezi împotriva lor.

Un comentariu:

  1. bravo erwin mi place tinereta ta eu nu am votat ca daca becali e bun pt euro parlamentar cu vladim atunci crede ma ca nu merita sa faci nici drumul pina la sectie de votare daca oameni di asta reprezinta TARA ROMINASCA ATUNI CUM ZICE AM BELIT CU TOTUL CE PREGATIRE ARE OAMENI DIN ASTA care primeste 18.000 deeuro pt consiler ca poate nici de scrie nu poate atuni sa vorbeasca.... sa traiasca votare sa vorbeasca alti in locul lor salut

    RăspundețiȘtergere