marți, 10 august 2010

"Haideţi să ne înhăităm" inspirat din : "Scrisoare către liceeni - de Tudor Chirilă"


Erwin: "Haideţi să ne înhăităm cu oameni destepti! Haideţi să nu ne mai lăsăm la mâna lor! IMPLICAŢI-VĂ. Citiţi! Citiţi chiar şi acest blog cu atenţie, analizaţi şi luaţi atitudine! Nu vă mai consideraţi mici!
La 23 de ani am fost ales consilier local. Cel mai tânăr consilier local al Codlei din toate timpurile. Sunt la al doilea mandat. Mulţi oameni "mari" ar vrea să tac, să nu mă uit, să fac ceea ce fac toţi. NU POT! Dar sunt singur şi am nevoie de implicarea voastră. Am învăţat că nu pot muta munţii singur. Dar alături de voi se poate. Nu mai staţi deoparte, haideţi să ne implicăm!
Poţi să mă întrebi direct cum ai putea să te implici chiar şi TU! Aştept un semn de la tine pe mail sau pe mess sau pe facebook" - comentariu personal Erwin.

(link trimis de Alexandra Andrei, trupa de dansuri a Forumului German Codlea)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu