marți, 5 octombrie 2010

Curtea de Conturi a gasit "abateri de la legalitate", in special la cheltuielile cu personalul

Am intrat in posesia deciziei in urma controlului efectuat de curand de Curtea de Conturi la Primaria Codlea pentru anul 2009.
Aici se specifica clar ceea ce am sustinut public si eu pana in prezent : "ordonatorul de credite (nota mea: primaria) nu indeplineste conditiile pentru emiterea Certificatului de Conformitate, motivat de faptul ca au fost constatate unele abateri finaciar-contabile si care au fost consemnate in Procesul Verbal nr 11400". Inca astept sa primesc procesul verbal, care sa detalieze exact aceste abateri.
In mare, abaterile "financiar-contabile" au de-a face cu urmatoarele: sporuri ilegale, nereducerea cheltuielilor de personal, necalcularea si nevirarea contributiilor la bugetul statului, acordarea de avantaje in natura si anume contravaloarea unei mese pe zi in valoare de 13 lei si a unei tinute de lucru, etc.
Acestea demonstreaza cele prezentate de mine in urma cu doar cateva saptamani. Din pacate, aproape nimeni nu pare interesat sa se faca ordine, toate intorcandu-se la propriu impotriva mea, drept urmare si propaganda de defaimare la adresa persoanei mele. Am fost singurul care s-a impotrivit inclusiv prin vot nenumaratelor mariri salariale, acordari de sporuri si suplimente. Nu ma mira asadar absolut deloc zvonurile (mincinoase, zic eu) care circula prin targ despre mine, acestea fiind bineinteles lansate strategic de cei pe care ii deranjez avand curajul/nebunia sa ma impotrivesc sistemului.

Ultima ora: Salariatii din primarie au atacat in instanta acest proces verbal.

In acelasi timp, trebuie sa recunosc ca am aflat si ca exista si salariati "discriminati" in Primaria Codlea, care nu au salarii umflate ca sefii lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu