vineri, 1 octombrie 2010

Fâsâială: Actiunile pe campurile codlene s-au ... f â s â i t

Va anuntam cu buna intentie si destula incredere demararea unor actiuni de prevenire si combatere a furturilor de pe campurile codlene. In acest scop am organizat intalniri cu proprietarii si reprezentantii Poliitiei Comunitare, Politiei Nationale si a Primariei. Materialul mai jos pe blog dand clic aici:

Actiuni pe campurile codlene


Din pacate, cu toata bunavointa mea, dupa ce am luat initiativa si dupa ce am participat la 2 sedinte de lucru la primarie , o actiune de informare in cartierul Malin si o actiune de analiza si inventariere a situatiei pe camp, am fost "rugat" sa las factorii implicati (Politia Comunitara, Primaria Codlea) sa se ocupe, fara a ma mai implica, pentru ca as fi un factor recalcitrant si nu eu conduc Codlea.

Din dorinta de a vedea rezultate in folosul cetatenilor mai degraba decat cine are dreptate, am fost bucuros sa las Politia Comunitara sa isi faca treaba, mai ales dupa ce domnul sef al Politiei Comunitare Codlea a anuntat sus si tare la intalnirile oficiale de la primarie in fata proprietarilor de terenuri ca va organiza actiuni de panda si razii pe campurile si strazile codlene, astfel incat furturile sa fie prevenite si combatute.
Dupa o luna intreaga insa, rezultatele sunt urmatoarele: cateva pânde plapande cu 2 (doua !!!) echipaje de vreo doua ori pe saptamana, nicio caruta retinuta si proprietari de terenuri nemultumiti ca din nou au fost lasati balta de autoritatile (in)competente.

Asadar, desi m-am abtinut si i-am lasat sa isi faca treaba, intelegand ca in prezenta mea nu ar fi avut spor datorita criticilor aduse pana in prezent Politiei Comunitare, recunoscand in acelasi timp ca nu eu conduc acest oras, fiind un biet consilier local ales sa reprezinte cetatenii in Consiliul Local Codlea, in afara ca avem institutii de pomana si nimeni nu isi mai face datoria, mai pot observa un singur lucru:
Mai e mult pana departe!

Astept cu interes raportul promis de catre dl sef al Politiei Comunitare pana la sedinta (deja trecuta) a CL din septembrie a.c. cu privire la aceste actiuni. Probabil ca nu va avea chiar asa mult de scris....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu