duminică, 9 ianuarie 2011

Erwin este şantajat şi ameninţat inclusiv cu excluderea din Consiliul Local datorită dezvăluirilor şi poziţiei în scandalul parcărilor (şi nu numai).

Nu sunt deloc perfect.... Am si eu pacatele mele, ca mulţi alţii. Dar nu am tăcut de când sunt în Consiliul Local Codlea şi nu voi tăcea si nu ma voi lăsa niciodată santajat! Şi nu am acceptat niciodată bătaia de joc la adresa cetăţenilor. Aceasta se poate vedea în toate procesele verbale ale şedinţelor, în modul de exprimare al votului, în luările de cuvânt, în interpelările şi proiectele mele.

Acum se încearcă reducerea mea la tăcere cu cele mai josnice metode de şantaj şi ameninţări cu "dezvăluiri" despre persoana mea. Veţi auzi în curând, dacă nu aţi auzit deja. Se aruncă cu diferite mizerii tot în mine şi se scormoneşte în orice greşeli aş putea avea din trecut. În acest sens se pare că mi se pregăteşte ceva la următoarea şedinţă de CL din 24 ianuarie. Sunt ameninţat cu plângeri şi cercetări penale. Însă ceea ce nu pricep cei care mă ameninţă este că nu voi ceda niciunui şantaj. Voi merge mai departe, ca de fiecare dată! Nu se poate ca oraşul meu să fie batjocura unora!

Domnilor, aşa se rezolvă problema gravă a ilegalităţilor la adresa codlenilor, punându-mi mie pumnul în gură şi încercând excluderea mea din Consiliul Local? Vă deranjez prea tare? Foarte bine, voi continua, cu toate riscurile şi sacrificiile.

Şi orice s-ar putea spune despre mine, real sau inventat, NU SCHIMBĂ CU NIMIC ADEVĂRURILE ŞI ILEGALITĂŢILE GRAVE DEZVĂLUITE DE MINE. Şi nici nu îmi voi bate vreodată joc de oraşul meu natal.

Şi pentru că suntem un popor de (aşa zişi) creştini, amintesc că apostolul Pavel, înainte de a deveni cel mai mare apostol al creştinătăţii, a vânat şi omorât creştini. A fost iertat şi reabilitat. Departe de mine orice încercare trufaşă de a mă asemăna cu apostolul, dar aşa să ne ajute Dumnezeu!

Va urma...

4 comentarii:

  1. Erwine ca sa arati ca esti onest si cinstit fa public cazierul tau pe blog si astupale gura

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi arata chiar mai multa transparenta...
    Pe de alta parte, nu stiu daca indemnul dvs este unul de buna credinta sau nu. Si va spun si de ce: cu ce ar schimba adevarurile aratate de mine pe blog orice alta greseala de a mea?

    Adica, chiar daca as fi un criminal de serie, ILEGALITATILE LOR SUNT OK? Sa raspunda fiecare de faptele sale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe de alta parte nu m-am prezentat niciodata ca monument de onestitate si cinste. Am gafat si eu in decursul vietii mele foarte active.
    Dar ar fi bine sa analizam proportiile...

    RăspundețiȘtergere
  4. tipic coruptiei romane, decat sa indrepte o gresala ei prefera sa gaseasca pe altii cu ceva care probail ca nu are nici o legatura cu ei ca si cum asta ar face cetateanul sa uite de ilegalitatile lor. imi pare rau domnule albu ca nu sunteti sprijinit de ceilalti consilieri. dar stiti de ce? pentru ca nu au curaj,ca s-au obisnuit ca daca pupa dosul cuiva le e si lor bine.iar pentru ca dumneavoastara nu sunteti ca ei incearca sa va indeparteze cat mai mult. va citesc blogul zilnic pentru a afla ce se mai intampla in orasul meu natal si de cele mai multe ori ma revolta. citeam ce ati scris referitor la spaga, si aveti mare drepte! am fost in codlea cu ceva timp in urma si am incalcat o regula de circulatie (minora) si am fost uimita cand am auzit ca e ok daca ii dau ceva si se uita desi eram foarte relaxata la ideea de a plati amenda corspunzatoare. refuz sa spaguiesc si asta pt ca ma consider mai inteligenta decat a accepta o injosire si o tratare ca un cacat, scuzati expresia. asa ii trateaza consiliul local pe codleni, fara respect. pacat ca nu sunt mai multi ca dumneavaoastra la conducere. va urez mult succes si sper ca sa citesc cat de curand si vesti care sa ma faca sa zambesc si sa ma gandesc ca se poate si altfel.

    RăspundețiȘtergere