vineri, 18 februarie 2011

Nu mi s-a răspuns (nici) la interpelarea despre primele acordate angajaţilor Primăriei Codlea în decembrie 2010

Tăcere totală din partea Primăriei Codlea cu privire la primele acordate la sfârşitul anului 2010 în această instituţie. Am depus interpelare cu privire la acestea, dar demersul meu este pur şi simplu ignorat.
Astfel se încalcă DIN NOU legea care cere ca interpelărilor consilierilor locali să li se răspundă de urgenţă sau în maxim 20 de zile.
Art. 52. din Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale
(1) In exercitarea mandatului consilierii sunt in serviciul colectivitatii locale.
(2) Primarul este obligat ca, prin intermediul secretarului si al aparatului propriu de specialitate, sa puna la dispozitie consilierilor, la cererea acestora, in termen de cel mult 20 de zile, informatiile necesare in vederea indeplinirii mandatului.

Mai mult, se încalcă şi legea cu privire la accesul la informaţii publice.

Vezi şi:
marți, 7 aprilie 2009

Consilierului Erwin Albu nu i se răspunde la interpelări, sesizări şi reclamaţii


Revoltător: Din nou prime pentru funcţionarii din Primăria Codlea! Am fost DIN NOU SINGURUL care a votat ÎMPOTRIVĂ !

Mai multe despre primele din Primăria Codlea aici: http://erwinalbu.blogspot.com/search/label/prime%20primaria%20codlea

2 comentarii:

  1. Domnule Erwin Albu va respect pentru initiativele d-voastra dar asi dori sa va pun o intrebare la care va rog sa-mi dati un raspuns,ati afirmat ca la primaria Codlea este exces de angajati cum va explicati ca totosi s-au mai facut angajari in loc sa se transfere de acolo unde este surplus stima!

    RăspundețiȘtergere
  2. Raspunsul meu: pur si simplu , pentru ca s-a vrut. Imi pare rau, dar asta este situatia. Crudul adevar este ca se intampla lucruri strigatoare la cer, cu complicitatea celor din primarie.

    RăspundețiȘtergere