vineri, 18 februarie 2011

Poliţia Municipiului Codlea - în slujba cetăţeanului?

Astăzi sunt chemat să dau (din nou) cu subsemnatul la Poliţie. (Oare nu există un job de scriitor de declaraţii la poliţie..?.:))) Au venit de la Parchet actele cu privire la plângerile penale (cică multe) depuse de firma de ridicări Hi Speed Recovery împotriva mea. Între timp însă circulă prin târg şi o grămadă de zvonuri şi poveşti defăimătoare la adresa mea, lansate strategic de cei din muşuroiul politic, economic şi instituţional deranjat de enervanta mea persoană. Şantajul şi presiunile nu au încetat nici ele. Astfel continuă odiseea hărţuirii mele pentru că nu tac.

O să public pe blog răspunsurile primite cu mare întârziere la reclamaţiile şi sesizările mele depuse la Poliţia Codlea (cea naţională, nu surata ei comunitară sau , mai nou, locală) cu privire la activitatea ilegală arhicunoscută a firmei de parcări. Vă spun cu durere că sunt ... jenante. Şi nici nu sunt răspunsuri la toate reclamaţiile mele, ci doar la unele...

Mai departe, am primit şi două amenzi în urma protestelor. Una de tulburare a liniştii publice (sâc!), alta că aş fi ocupat strada (total eronat, după cum pot demonstra, dar strategic) . Am fost chemat cu citaţie şi de două ori pe săptămână la instituţia care apără cetăţenii de criminali, hoţi şi corupţi. Una dintre citaţii a fost şi pentru o zi de duminică, de la ora 8.30.

Aşa că staţi "lipiţi" de blogul acesta. Spectacolul va continua, voi publica acte iar gura nu îmi va tăcea.

Dar poliţiştii îşi fac datoria. Cu mine...

3 comentarii:

  1. Poate au avut iei un motiv bun de a chema pe cineva duminica la ora aia. Dar nu prea cred. Asta ia deja din punctu meu de vedere o forma dictatoare, aa chemi pe cineva duminica la ora 8:30 la politie, asa ceva faci daca vrei sa iti faci inamicu - care are o alta parare - mental gata. Deaia este si greu sa schimbi ceva in politica romanesca, mai ales du unu singur. Pentru ca daca nu mergi cu iei in aceiasi directie au iei grija sa te faca gata. Daca ai o alta parare. Din punctu meu de vedere ar trebui ca forumul german sa formeze o echipa puternica care lucreza impreuna. E greu pana aproape imposibil sa schimbi ceva in politica si sa te lupti de unul singur contra toti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Primarului ii este frica, poate se va sesiza DNA-ul caci politia oricum este la cheremuld-nului POPA,ii este frica ca nu mai castiga alegerile si vai ce va iesi la iveala, mai rau ca Ceausescu a facut acest infractor cu orasul nostru,unde nimeni nu mai are dreptul la replica si la democratie numai el cu acolitii lui de pahar.Sa nef ereasca Dumnezeu de puterea nebunului.Erwin tine-o tot asa poate se vor trezi si codlenii,multumim ca esti alaturi de cei bine intentionati.

    RăspundețiȘtergere
  3. terorizat de romi din laterala 69 cind se aduna se aduna frate toti si atunci sa vezi viata muzica la maxim urlete tipete nu conteaza ziua noapte tu nu poti dormi nui bai ele sa traieasca chem politia politia vine pleca cum vine pleca nu face nimic asta traiul te amaninta cumsa nu cind are cutit sabia si politia nu face nimic odata a venit napte a doare oare nu mai a venit de ce se dereranjeaza protejaza pe cine nu pe noi cu tigani nu ai ce vorbi ne baga in boala cu totul si politia nu face datoria dar de ce ari face bine ca ia salarul papa

    RăspundețiȘtergere