vineri, 25 martie 2011

Unde sunteţi şi ce mai faceţi, domnule primar Alexandru Popa?

"Domnule Primar Alexandru Popa,
În caz că nu ştiţi, vă informez respectuos că avem o gravă problemă în Codlea : se închide spitalul !!! Foarte mulţi cetăţeni se întreabă unde sunteţi şi cum vă implicaţi şi cum îi reprezentaţi în această privinţă. Sper să aflăm cu toţii cât de curând.
Vă invit sâmbătă, 26 martie de la ora 12 în promenadă alături de codlenii care protestează împotriva închiderii Spitalului Municipal Codlea.

Vă doresc o sănătate de fier ca să nu aveţi nevoie de spital.

Cu respect,
Erwin Albu,
un consilier local solitar".

4 comentarii:

  1. Pai ce sa faca , probabil se ocupa de ale sale afaceri personale, dansul daca cumva e "lovit' de vreo boala, se duce si se trateaza la Viena, ca mai toate vedetele PDL..asa ca..slabe sperante sa participe sau sa-l intereseze! Eu am fost oripilata cand am aflat...cu stupoare ca suntem arondati spitalului din...Fagaras?!!!!!!!!! Pai de ce nu ne-or fi arondat la Timisoara, sau la Suceava! Doamne fereste, se inchide spitalul, un om face infarct, 50 de km, in loc de 15 cat sunt pana la Brasov, sau 1 cat ar fi pana in Codlea...si omul..moare! Doamne fereste, naste vreo femeie! Daomene fereste...atat ne-a mai ramas sa spunem!
    Multumim Erwin inca o data pentru tot ce face pentru orasul nostru si mai ales pentru oameni :) Dumnezeu sa-ti dea sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg cum un primar nu se implica in aceasta problema. Din punctu meu de vedere asa sia pierdut denumirea de primar, eu am o alta conceptie ce inseamna a fi primar. Problema cu fagarusu este si mai ridicola. Ma intreb numa cine vine cu asa idei? Asa prosti dor nu poate sa gandeasca un om normal.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai buna intrebare :))

    Unde sa fiu ? P'acia, caut un loc in care sa ridic un spital privat... sic !! :(( Madri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Primarul la cere va referiti nu mai este de mult al codlenilor ,ei este pentru el si pentru clica lui de pedelisti rusine sa-i fie l-am votat si si-a batut joc de noi!

    RăspundețiȘtergere