duminică, 5 iunie 2011

Versetul de duminică - Nu mi-e ruşine cu Evanghelia!

2 Cronici 7:14

14dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate dela căile lui rele, -îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi -i voi tămădui ţara.


Mai multe postări : "Versetul de duminică" - AICI

**Gândul meu: Nu doresc să par ceea ce nu sunt. Sunt în căutare, şi căutarea aceasta va dura toată viaţa, deşi am găsit deja ce căutam (da, am scris corect....) Subiectul teologic mă interesează. Dar nu din punct de vedere "clasic", nu din punct de vedere al tradiţiilor şi obiceiurilor religioase. Şi nici de afişare. Dumnezeu este viu. Şi este altfel decât ne este prezentat. E nevoie de o relaţie personală. Şi se lasă descoperit...

Un comentariu: