duminică, 13 mai 2012

Voi avea o campanie ieftină şi decentă sub sigla "Erwin, alături de cetăţeni. Un prieten, primar!"

În perioada următoare voi organiza sub mottoul : 
" Erwin, alături de cetăţeni. Un prieten, primar ! "
diferite dezbateri şi întâlniri cu cetăţenii, pentru a le răspunde acestora la întrebări concrete, pentru a-i informa cu privire la proiectele mele de viitor şi mai ales pentru a fi alături de aceştia, de a le asculta păsurile şi părerile. 
Aceste întâlniri vor fi organizate atât în Casa de Cultură, dar mai ales pe teren, pe străzile din oraşul nostru, în cartiere .
Pe când alţii doar acum descoperă comunitatea, sper ca oamenii să îşi amintească că am fost întotdeauna alături de ei şi să nu se lase amăgiţi de cei care îi bagă în seamă doar înainte de alegeri. Vă rog să cântăriţi activitatea mea pentru comunitate, să o puneţi în balanţă, să priviţi dacă am potenţialul de a face şi mai multe lucruri bune şi dacă voi putea să fiu implicat 100% pentru comunitate. 
  • Ca răspuns la  atacurile josnice şi consistente împotriva mea: De ce nu vă concentrați pe părțile mele bune, nu pe defectele și greșelile mele? Cu siguranță sunt mai multe părţile cele bune. Eu asta fac cu contracandidații mei, încerc să caut calitățile lor. E adevărat, trebuie să mă forțez destul de tare și să fiu foarte indulgent...!

Campania mea electorală va fi una decentă şi ieftină, cu propuneri şi soluţii concrete, şi nu se va baza pe concerte şi pomeni, pe cheltuieli uriaşe şi promisiuni fără acoperire, spre deosebire de contracandidaţii care alocă fonduri în neştire, fiind disperaţi să fie aleşi . 

Calendarul evenimentelor electorale organizate de către mine va fi publicat în curând.

Între timp, ne vedem pe stradă! 
Voi fi alături de dumneavoastră în continuare!


Un comentariu:

  1. ion din Codlea 33 ani

    Poti sa ne spui ce "echipa vrei" sa ai alaturi care sa te sustina in proiecte, ma refer consilieri.

    - Reprezinti generatia tanara din care si eu fac parte fa-ne sa mandri cu "Oraşul Nostru".

    Sunt Decis sa te Votez.

    Da suntem o generatie noua cu drepturi si libertati.

    Si multumim mult pentru Spital si pentru Parcaii.

    Zafira mea se bucura, si nu in cele din urma buzunarul meu.

    RăspundețiȘtergere