vineri, 8 iunie 2012

"Ce ne dai să te votăm?"...Scuze, eu nu cumpăr voturi.


De 22 de ani mulţi votează după "ce li s-a dat" în campanie. O analiză clară, lucidă a capacităţilor şi intereselor diferiţilor candidaţi este uitată de cele mai multe ori. Nu contează cât de implicat a fost respectivul candidat în comunitate în trecut, nu contează calităţile sale, punctele sale forte, ci "punga" cu numele vreunui candidat pe ea, "mesele gratis", "super mega"concertele  de zeci de mii de euro din fonduri netransparente scurse de prin firme private care nu îşi plătesc angajaţii şi alte pomeni electorale. Această stare de fapt ne-a adus să trăim aşa cum trăim în oraşul şi ţara în care trăim.  Pentru că un candidat sau un partid care "dă ceva" pentru votul primit, va considera tot timpul că acel vot i s-a cuvenit şi nu mai are nicio responsabilitate faţă de cetăţeni. Iar mita aceasta electorală ar trebui aspru pedepsită, dacă nu de autorităţile neputincioase şi corupte, măcar de cetăţeni

Vedem cum "coboară alături de oameni" candidaţi care nu au nicio legătură cu comunitatea, cu oraşul nostru. Care timp de patru ani nu au fost văzuţi pe stradă, alături şi printre oameni, dar se consideră apţi să reprezinte comunitatea, fără însă a o cunoaşte, fără a se fi bucurat sau întristat alături de ea. 

Ce dau eu ca să mă votaţi?
Nimic material, nicio masă şi nicio altă pomană, ba chiar niciun concert. Sunteţi dezamăgiţi? Ştiu, atunci sunt destui care nu mă vor vota. Nu am cheltuit în campania electorală ca să vă conving. Sper însă că v-am convins în toţi anii în care am fost consilier local şi am spus lucrurilor pe nume, mi-am adunat o droaie de duşmani şi am încercat să urnesc lucrurile dintr-o postură fără prea multă putere.

Ceea ce am dat, dau şi voi da totuşi este toată pasiunea şi implicarea mea pentru Codlea. Și o colaborare totală, fără resentimente, cu toate forțele politice și civice care vor veni cu idei și intenții bune pentru orașul nostru.

Am ambiţia să facem împreună, în timp util şi cu multă muncă, 
un oraş extraordinar din Codlea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu