miercuri, 19 decembrie 2012

Fumigena continuă: Actul emis la repezeală de PNL ca să demonstreze de fapt că primarul Muntean din Codlea a fost doar...propus de la Braşov

Ca urmare a articolului Plecarea la Bucureşti a primarului Cătălin Muntean din Codlea- fumigena aruncată în ochii concetăţenilor , colegii din partidul primarului Cătălin Muntean, au pus repede la cale publicarea pe Facebook în grupul "Codlea" a următorului act, însoţit de textul de mai jos. 

Pentru a demonstra cu ce făcături avem de-a face pe aici, atenţie la DATA emiterii dispoziţiei şi a întrunirii Biroului, data de 8 decembrie, în condiţiile în care alegerile au avut loc pe 9 decembrie!!!

"
Erwin imi pare rau ca ai ajuns sa scrii pe blogul tau minciuni sfruntate despre Catalin Muntean,citez: "În primul rând am mari îndoieli că această propunere este adevărată şi nu este altceva decât o gogoaşă să mai testeze puţin emoţiile electoratului, dar şi o ocazie să se mai autovictimizeze " UITE DOVADA !!!!
"

În afară de nulitatea grosolană dată de data de 8 decembrie, anterioară chiar şi alegerilor parlamentare, actul mai demontează nişte informaţii emise de însuşi primar:
- este vorba doar despre o propunere din partea unei organizaţii judeţene, nu despre o nominalizare sau hotărâre

- este falsă afirmaţia primarului "Asa este, mi s-a facut propunerea de a merge la Bucuresti ca ministru secretar de stat in Ministerul Agriculturii. In sedinta Biroului Permanent Teritorial Brasov s-a luat decizia ca eu sa ocup acest post. " din cel puţin două motive: 
           1. până la rangul de ministru mai e cale lungă, aici e vorba doar de secretar de stat deocamdată
           2. colegii lui braşoveni nu posedă postul de secretar de stat, ca să poată să ia hotărârea "ca eu să                 ocup acel post", ci au emis cel mult o propunere.

Toate acestea demonstrează fără putinţă de tăgadă la ce maşinaţiuni se dedă echipa primarului Cătălin Muntean de a mai crea nişte subiecte de discuţie, ca apoi să arate cât de mult se sacrifică acesta pentru Codlea, chipurile renunţînd la un post la Bucureşti.

Referitor la acuzaţia din partea consilierului local PNL, Dan Vlad, că aş scrie "minciuni sfruntate" , am avut următoarele răspunsuri:

Erwin Albu Îmi pare rău dacă şeful tău de partid nu ştie de multe ori să se exprime corect româneşte:
"Asa este, mi s-a facut propunerea de a merge la Bucuresti ca ministru secretar de stat in Ministerul Agriculturii. In sedinta Biroului Permanent Teritorial Bras
ov s-a luat decizia ca eu sa ocup acest post."
Păi asta este o propunere, postul nu este AL CELOR CARE_L PROPUN pe Cătălin Muntean, să fie hotărârea Braşovului cum lasă domnul Cătălin să se priceapă! El a fost propus de braşovenii lui, urmează Bucureştiul să hotărască, nu Braşovul ia decizia "ca eu sa ocup acest post". Mare e grădina......

Eu am exprimat aici clar PĂREREA MEA că am mari îndoieli că nu este altceva decât o nouă schemă de joc de-a lui Cătălin Muntean să îl cânte Ovisiu Stan pe Codlea Minus la sfârşitul acestei săptămâni despre cât de mult îşi iubeşte acesta oraşul şi irigaţiile, de a renunţat la a pleca la Bucureşti. Cine vrea şi poate, s-o înghită pe asta, la fel ca pe toate ce le fac cei doi. 
Pariul meu cu oricine este că numitul Muntean Catalin NU VA PLECA la Bucureşti, pentru că şi-a conectat mult prea tare firmele rudelor şi apropiaţiilor de primărie, deci chestiunea asta este o nouă simplă gargară sau fumigenă.

Erwin Albu Documentul de mai sus pute de la o poştă a fi făcut la repezeală , "să-i dăm răspuns lui Erwin". Data de 8 decembrie , ANTERIOARĂ datei alegerilor, 9 decembrie, specificată în 2 locuri (!!!), indică asta. Oare avem de a face cu un fals grosolan? Politicienii ăştia şi servitorii lor.....

Aceasta este ţara LOR în care trăim...Cât despre primar, pun rămăşag pe orice cu oricine, că nu ve pleca la niciun Bucureşti...

Citiţi şi:

marți, 18 decembrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu