luni, 18 februarie 2013

Nu voi mai plăti niciun ban Primăriei Codlea. Solicit achitarea datoriilor prin muncă în folosul comunităţii mele natale.

Am ajuns la concluzia că singura modalitate prin care ne mai putem asigura că dările noastre către Primăria Codlea şi către statul român nu vor fi sifonate şi folosite pentru firme clientelare şi pentru te miri ce concerte şi sisteme de irigaţii pe bani grei, este transformarea lor în muncă adevărată spre beneficiul comunităţii locale.

Din măturatul străzilor nu mai puteţi lua comisioane, 
domnilor din primărie! 

CERERE către PRIMĂRIA CODLEA
PENTRU ACHITAREA DATORIILOR CĂTRE BUGETUL LOCAL
PRIN MUNCĂ ÎN FOLOSUL COMUNITĂŢII NATALE DIN CODLEA

Vă anunţ că voi evita să mai efectuez în nume personal orice plată către bugetul local din Codlea, având în vedere modul total greşit şi netransparent cum sunt alocaţi şi cheltuiţi banii publici de către administraţia actuală .
Printr-o decizie dubioasă a Curţii de Apel, care modifică total decizia primei instanţe care iniţial respingea ca neîntemeiat procesul intentat de către Primăria Codlea subsemnatului, instanţa a hotărât că sunt dator bugetului local o sumă fabuloasă şi aberantă.
Vă rog să îmi transmiteţi modalitatea prin care aceste debite pot fi acoperite de către mine prin muncă în folosul comunităţii locale, pe care o voi efectua cu tot dragul pentru oraşul meu natal, fiind în acelaşi timp profund consternat şi îngrijorat de felul în care se cheltuie în general banii publici de către Primăria Codlea, preferenţial către firme clientelare şi pentru priorităţi greşite.

Erwin Albu, Codlea, 18.02.2013

Cererea înregistrată aici:

SOLICITARE către PRIMĂRIA CODLEA !
De acum încolo, vreau să mă achit de datoriile la bugetul local prin muncă în folosul comunităţii mele natale, ca banii să nu mai fie cheltuiţi aiurea.

Un comentariu:

  1. felicitari Erwin,

    din pacate stii ca e doar e chestie de mass-media ce ai facut tu pentru ca din cate stiu eu comform legii trebuie ca mai intai sa incerce sa recupereze banii de la tine punand sechestru pe proprietati mobile si imobile si daca nu se poate sa acoperi suma doar atunci intervine munca in folosul comuniatii.

    RăspundețiȘtergere