joi, 27 iunie 2013

VIDEO: Am fost la ședința de Consiliu Local din luna iunie. Le-am bătut obrazul gros consilierilor referitor la priorităţile greşite de cheltuire a banului public.

Marţi am fost la şedinţa de consiliu local. Le-am bătut obrazul că îl lasă pe primar să facă toate cele care nu sunt adevăratele priorităţi. Că îl ajută să îşi recupereze banii din campanie prin floricele plantate peste tot. Am vorbit despre ploile care inundă oraşul şi aduc toate aluviunile în oraş şi colmatează toate canalizările. Nu au avut niciun răspuns pentru mine. Primarul stătea pitit şi laş pe fotoliul său. Cam atât despre edilii codleni.

 VEDEŢI AICI DE LA MINUTUL 12:30 INTERVENŢIA MEA
 Filmarea am preluat-o de pe site-ul primăriei. Anul trecut a trebuit să mă lupt mai multe luni să se filmeze şedinţele după ce au minţit în campania electorală că va fi transparenţă. Mie mi-au interzis să filmez după câteva luni. Oricum pe site-ul minune al primăriei nu stau mai mult de o lună, două aceste filmări...

Citiţi şi: 

miercuri, 1 august 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu